(медичний факультет №1, 2 та 4 (спеціальність "лікувальна справа", "педіатрія"))
Найпоширеніші соматичні та ендокринологічні захворювання в дітей
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
№
|
Тема
|
Кільк. годин
|
1
|
Функціональні
гастроінтестинальні розлади в дітей
раннього віку
|
5
|
2
|
Рахіт. Гіпервітаміноз „Д”.
Білково-енергетична недостатність у дітей
|
6
|
3
|
Цукровий діабет у дітей
|
6
|
4
|
Захворювання щитоподібної
залози в дітей
|
5
|
5
|
Захворювання
гіпоталамо-гіпофізарної системи та
статевих залоз в дітей
|
5
|
6
|
Уроджені вади серця в дітей.
|
5
|
7
|
Запальні та незапальні
захворювання серця в дітей. Гостра ревматична лихоманка в дітей.
|
6
|
8
|
Ювенільний ревматоїдний артрит
та реактивний артрит у дітей.
|
5
|
9
|
Функціональні та органічні
захворювання стравоходу та шлунку в дітей старшого віку.
|
6
|
10
|
Функціональні та органічні
захворювання гепато-біліарної системи в дітей.
|
5
|
11
|
Захворювання підшлункової
залози в дітей. Функціональні та
органічні захворювання кишечнику.
|
5
|
12
|
Гломерулонефрити в дітей.
Хронічна ниркова недостатність у дітей.
|
6
|
13
|
Підсумковий модульний контроль
залікового модулю I
|
5
|
|
Всього
|
70
|
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ
№
|
Тема
|
Кільк. годин
|
1
|
Функціональні диспесії
у дітей раннього віку.
|
2
|
2
|
Рахіт. Гіпервітаміноз „Д”
|
2
|
3
|
Цукровий діабет у дітей.
|
2
|
4
|
Захворювання щитоподібної
залози в дітей
|
2
|
5
|
Уроджені вади серця в дітей
|
2
|
6
|
Гостра ревматична
лихоманка в дітей
|
2
|
7
|
Функціональні та органічні захворювання
травного каналу
|
2
|
8
|
Функціональні та органічні захворювання гепато-біліарної системи в дітей
|
2
|
9
|
Інфекції сечової системи в
дітей
|
2
|
10
|
Гломерулонефрит у дітей
|
2
|
|
Всього
|
20
|
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
№
п/п
|
Види СРС
|
Кількість годин
|
Види контролю
|
1
|
Підготовка до практичних занять
|
13
|
Поточний контроль на практичних заняттях
|
2
|
Опрацювання тем, які не входять до плану
аудиторних занять:
- Дисметаболічні нефропатії у дітей
- Інфекційний ендокардит у дітей.
- Порушення ритму
серця та провідності в дітей
- Інфекції сечової
системи в дітей.
|
3
3
5
6
|
Підсумковий модульний контроль
|
3
|
Індивідуальна СРС:
а) курація хворих, написання та захист учбової історії хвороби
|
10
|
Підсумковий модульний контроль
|
4
|
Підготовка до підсумкового модульного контролю
|
5
|
Підсумковий модульний контроль
|
|
Всього годин
|
45
|
|
Дитячі хвороби (стоматологічний факультет)ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ЛЕКЦІЙ
№ п/п
|
Тема
|
Кільк. годин
|
1.
|
Фізичний і нервово-психічний розвиток дітей.
Новонароджена дитина. Методика клінічного обстеження дітей.
|
2
|
2
|
Найбільш поширені захворювання органів дихання, травлення, сечової
системи у дитячому віці.
|
2
|
3.
|
Інфекційні захворювання дитячого віку. Імунопрофілактика дитячих
інфекційних захворювань.
|
2
|
|
Всього
|
6
|
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
№ п/п
|
Тема
|
Кільк. годин
|
1.
|
Фізичний і нервово-психічний розвиток дітей. Новонароджена дитина.
Методика клінічного обстеження дітей.
|
4
|
2.
|
Вигодовування та харчування здорових дітей. Хронічні розлади харчування у
дітей раннього віку. Рахіт і його вплив на формування зубощелепної системи.
|
5
|
3.
|
Найбільш поширені захворювання органів дихання, травлення, сечової
системи у дитячому віці.
|
5
|
4.
|
Найбільш поширені серцево-судинні захворювання та геморагічні діатези у
дітей.
|
4
|
5.
|
Інфекційні захворювання дитячого віку. Імунопрофілактика дитячих
інфекційних захворювань.
|
4
|
Підсумковий модульний контроль.
|
2
|
|
Всього
|
24
|
Генетика Модуль І (4 курс)
«Спадкові хвороби та уроджені вади розвитку,
їх діагностика та МГК»
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ
ЗАНЯТЬ
№ п/п
|
Тема
|
Кількість годин
|
1.
|
Предмет і завдання медичної
генетики. Роль спадковості в патології людини.
Клініко-генеалогічний метод. Цитогенетичні і
молекулярно-генетичний методи. Біохімічні методи.
Семіотика спадкових захворювань. Особливості проявів
спадкових хвороб. Морфогенетичні варіанти розвитку. Вади розвитку.
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Загальна характеристика
моногенної патології. Клініка і генетика окремих форм моногенниххвороб.
Спадкові хвороби обміну. Принципи лікування спадкових
хвороб, реабілітації і соціальної адаптації.
|
2
|
2
|
3
|
Загальна характеристика
хромосомних хвороб. Клініка основних форм хромосомних хвороб.
Загальна характеристика
мітохондріальної патології. Клініка, діагностика, лікування.
Загальна характеристика мультифакторіальних захворювань. Визначення
генетичної схильності. Заходи профілактики.
|
2
|
2
|
2
|
4
|
Рівні і шляхи проведення
профілактики спадкових хвороб. Медико-генетичне консультування. Пренатальна
діагностика. Скринуючі програми
Підсумковий модульний контроль
|
2
|
2
|
|
РАЗОМ
|
20
|
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
№ п/п
|
Види СРС
|
Кількість годин
|
Види контролю
|
1.
|
Підготовка до практичних занять
|
7,5
|
Поточний контроль на
практичних заняттях. Підсумковий контроль.
|
2.
|
Підготовка до підсумкового модульного контролю
|
2
|
3.
|
Анатомо-фізіологічні особливості органів дихання, серцево-судинної,
травної та сечової систем у дітей.
|
2
|
4.
|
Вітаміни та їх значення для розвитку дитини. Семіотика гіпо- та
гіпервітамінозів у дітей.
|
1,5
|
5.
|
Синдром кишкового токсикозу з ексикозом у дітей. Визначення ступеню та
типу ексикозу. Дієтотерапія, оральна регідратація, принципи ін фузійної
терапії при кишковому ексикозі.
|
2
|
|
Всього годин
|
15
|
|
МОДУЛЬ 5.
"Педіатрія" (6 курс)
ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ
№
з/п
|
Назва теми
|
К-сть
год.
|
1.
|
Диференційна
діагностика синдрому кашлю у дітей. Диференційна діагностика синдрому
задишки.
|
7
|
2.
|
Диференційна діагностика
синдрому бронхіальної обструкції у дітей. Пневмонії у дітей. Ускладнення
пневмонії. Невідкладна допомога при гострій дихальній недостатності у дітей.
|
7
|
3.
|
Бронхіальна астма. Невідкладна
допомога при астматичному статусі. Диференційна діагностика синдрому ціанозу.
Спадкові, природжені та хронічні захворювання бронхолегеневої системи у
дітей.
|
7
|
4.
|
Диференційна діагностика кардіомегалії у дітей. Незапальні захворювання
серця. Невідкладна допомога при гострій серцевій недостатності. Диференційна
діагностика серцевих шумів. Вроджені та набуті вади серця, кардіоміопатії.
Синдром недостатності кровообігу.
|
7
|
5.
|
Диференційна діагностика
порушень серцевого ритму та провідності у дітей. Невідкладна допомога при
пароксизмальних порушеннях ритму та Морган’ї-Адамс-Стокс синдромі.
|
7
|
6.
|
Диференційна
діагностика лихоманки неясного ґенезу, неінфекційного висипу. Системні
захворювання сполучної тканини та системні васкуліти у дітей. Диференційна
діагностика суглобового синдрому у дітей. Ювенільний ревматоїдний артрит,
реактивні артрити.
|
7
|
7.
|
Диференційна
діагностика синдрому абдомінального болю, шлункової диспепсії. Функціональні
та органічні захворювання шлунку та дванадцятипалої кишки у дітей.
|
7
|
8.
|
Диференційна діагностика
синдрому гепатоспленомегалії та портальної гіпертензії. Захворювання
гепатобіліарної системи та підшлункової залози у дітей. Невідкладна допомога
при гострій печінковій недостатності. Диференційна діагностика синдрому
закрепу та діареї. Функціональні та органічні захворювання кишківника у
дітей.
|
7
|
9.
|
Диференційна
діагностика синдрому дизурії. Інфекційно-запальні захворювання сечової
системи у дітей. Дизметаболічні нефропатії та тубулопатії у дітей.
|
7
|
10.
|
Диференційна діагностика набрякового
та нефротичного синдрому. Первинні та вторинні гломерулонефрити у дітей.
Гостра та хронічна ниркова недостатність у дітей.
|
7
|
11.
|
Медичне
спостереження дітей перших трьох років життя в поліклініці. Консультування в
контексті невиліковного захворювання. Поняття консультування та його етичні
принципи. Навички консультування.
|
7
|
12.
|
Диференційна
діагностика жовтяниць у новонароджених дітей. Диспансерне спостереження за
дітьми з перинатальною патологією центральної нервової системи.
|
7
|
13.
|
Інтегроване ведення хвороб
дитячого віку. Організація паліативної допомоги дітям з невиліковними
захворюваннями. Особливості ведення пацієнтів дитячого віку в термінальній
стадії захворювання, догляд, методи, паліативного лікування основних
симптомів та синдромів.
|
7
|
14.
|
Особливості
медичного спостереження за дітьми підліткового віку. Диференційна діагностика
синдрому артеріальної гіпертензії. Психологічні, духовні та соціальні питання
паліативної допомоги дітям з невиліковними захворюваннями та їх близьким.
|
7
|
15.
|
Підсумковий модульний контроль.
|
8
|
|
Разом
|
106
|
ТЕМАТИЧНИЙ
ПЛАН САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
№
з/п
|
Назва теми
|
К-сть
год.
|
1.
|
Підготовка до практичних
занять.
|
68
|
2.
|
Опрацювання тем, які не входять
до плану аудиторних занять.
|
0
|
3.
|
Індивідуальна
СРС: Аналіз клінічних випадків та виступ на клінічній конференції.
|
3
|
4.
|
Підготовка
до підсумкового модульного контролю.
|
3
|
|
Разом
|
74
|
|
|