Навчальний процес
ВІТАЄМО ВАС ІЗ ПОЧАТКОМ 2024/25 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ!
Кафедра педіатрії та медичної генетики перейшла на навчання за кредитно-модульною системою у 2008-2009 навчальному році.
На нашій кафедрі Ви вичите і здасте МОДУЛЬ I з педіатрії: "Найбільш поширені соматичні та ендокринні захворювання в дітей" на 4 курсі
Бали нараховуються студентам за відвідування семінарських занять, активність назаняттях, виконання домашніх завдань і самостійну роботу. В кінці семестру (навчальногороку) вираховується відсоток виконання навчального плану. Оцінка виставляється у вигляді цифри і букви.
При засвоєнні теми за традиційною системою студенту присвоюються бали:
«5» — 9 балів,
«4» — 7,5 балів,
«3» — 5,5 бали,
«2» —0 балів.
За написання історії хвороби присвоюються такі бали:
«5» —9 балів,
«4» — 7,5 балів,
«3» — 5,5 бали,
«2» — 0 балів.
Максимальна кількість балів за поточну навчальну діяльність студента – 120.
Студент допускається до підсумкового модульного контролю за умови виконання вимог навчальної програми та в разі, якщо за поточну навчальну діяльність він набрав не менше 70 балів: 56 балів під час практичних занять (4 х 14) та 14 балів за написання історії хвороби.
Підсумковий модульний контроль зараховується студенту, якщо він набрав не менше 50 з 80 балів.
Отримані бали конвертуються таким чином:
На нашій кафедрі Ви вивчите МОДУЛЬ "Спадкові хвороби та уроджені вади розвитку, їх діагностика та медико-генетичне консультування" на 4 курсі